@primatsKompom
Beginer

Как поправить спавн 3D модели?

Суть проблеми в том что модель спавниться в правом нижнем правом углу и её приходиться стрелками отуда витаскивать, а хотелось бы чтобы она была по центру
#include <iostream>
#include <conio.h>
#include "winbgim.h"
#include <math.h>
#include <cstdlib>
#define ESC 27
#define LEFT 75
#define RIGHT 77
#define TOP 72
#define BOT 80
#define ROTX 100
#define ROTY 115
#define ROTZ 97
#define RSZP 120
#define RSZM 122

using namespace std;

struct Dot3d 
{
	int x, y, z;
};
Dot3d Hammer[20]; //Точки
int Rebro = 10; 

	int AngleX=0;
	int AngleY=0;
	int AngleZ=0;
	


	int Krok=5;
		
	int Mx, My;

	

int Rebra[24][2]
{{1,2},{2,3},{3,4},{4,1}, /////Верхня часть молота
				 {5,6},{6,7},{7,8},{8,5},  ////Нижня часть молота
					{1,5},{2,6},{4,8},{3,7},
					{9,10},{11,12},{13,14},{15,16},
					{10,14},{10,12},{16,12},{14,16},
					{9,11},{11,13},{13,15},{15,11},}; ////Соединение частин і ручка

void InitHammer(int, int, int, int);
void PaintHammer(Dot3d *);
void OffsetHammerHorizontal(int);
void OffsetHammerVertical(int);
void OffsetHammerResize(int);
void rotationX(int);
void rotationZ(int);
void rotationY(int);
void ResizePlus(int);
void ResizeMinus(int);
void Manipulate();



int main()    //Головне Меню
{
	int variant;
	system ("color 6"); 
	SetConsoleCP(1251);
	SetConsoleOutputCP(1251); 
	cout << "3D модель молотка\n" << endl;
	cout << "Виберіть бажану дію\n" << endl;
    cout << "1. Дії над фігурою\n" 
		 << "2. Як керувати?\n"
		 << "3. Автор\n";
	cout << ">";
 
	{
	

		cin >> variant;
		{
			switch (variant)
			{
			 
				case 1:
					cout << "Дії над фігурою" << endl;
					Manipulate();
				break;
				
				case 2:
					cout << "Як керувати:\n"
				         <<"Стрілка вправо - переміщення вправо\n"
						  	<< "Стрілка вліво - переміщення вліво \n"
						 		<<	"Стрілка вверх - переміщення вверх\n"
						 			<< "Стрілка вниз - переміщення  вниз\n"
						 				<< "a - Обертання по осі Z\n"
						 					<< "s - Обертання по осі Y\n"
												<< "d - Обертання по осі X\n"
						 							<< "z - Зменшення масштабу\n" 
						 								<< "x - Збільшення масштабу\n"<< endl;			
				break;
				
				case 3:
					cout << "НН"  << endl;
				break;
				
			}
		}
	}
}

	
void Manipulate()
{
		initwindow(1200, 1000);
		Mx = getmaxx()/2;;
		My = getmaxy()/2;;
		
		InitHammer(Mx,My,0,Rebro);
		PaintHammer(Hammer);
	
	
	int v;
	while (getch()!= ESC)
	{
		{
			v=getch();
			
			if (v== RIGHT)
			{
				OffsetHammerHorizontal(Krok);
			};
	
			if (v== LEFT)
			{
				OffsetHammerHorizontal(-Krok);
			};
			
			if (v== BOT)
			{
				OffsetHammerVertical(Krok);
			};
			
			if (v== TOP)
			{
				OffsetHammerVertical(-Krok);
			};
			
			if (v== ROTX)
			{
				rotationX(5) ;
			}
			
			if (v== ROTY)
			{
				rotationY(5) ;
			}
			
			if (v== ROTZ)
			{
				rotationZ(5) ;
			};
			
			if (v== RSZM)
			{
				ResizeMinus(5) ;
			}
			
			if (v== RSZP)
			{
				ResizePlus(5) ;
			}
			std::cout<<v<<endl;	
	 }
		cleardevice();
		PaintHammer(Hammer);
	}
             
		getch();

}	


void InitHammer(int x0, int y0, int z0, int m)// Введення координат всіх точок
 {
 	///////X	                                      ///////Y                                             /////////Z

Hammer[0].x=x0;									 Hammer[0].y=y0;									Hammer[0].z=z0;
Hammer[1].x=Hammer[0].x-5*m;				     Hammer[1].y=Hammer[0].y+25*m;						Hammer[1].z=Hammer[0].z-7*m;
Hammer[2].x=Hammer[0].x+5*m; 					 Hammer[2].y=Hammer[0].y+25*m;						Hammer[2].z=Hammer[0].z-7*m;
Hammer[3].x=Hammer[0].x+5*m;              		 Hammer[3].y=Hammer[0].y+25*m;						Hammer[3].z=Hammer[0].z+7*m;
Hammer[4].x=Hammer[0].x-5*m; 				     Hammer[4].y=Hammer[0].y+25*m;						Hammer[4].z=Hammer[0].z+7*m;
Hammer[5].x=Hammer[0].x-5*m;                     Hammer[5].y=Hammer[0].y+2*m; 						Hammer[5].z=Hammer[0].z-7*m;
Hammer[6].x=Hammer[0].x+5*m;					 Hammer[6].y=Hammer[0].y+20*m;						Hammer[6].z=Hammer[0].z-7*m;
Hammer[7].x=Hammer[0].x+2*m;			         Hammer[7].y=Hammer[0].y+20*m;						Hammer[7].z=Hammer[0].z+12*m;
Hammer[8].x=Hammer[0].x-2*m;			         Hammer[8].y=Hammer[0].y+20*m;						Hammer[8].z=Hammer[0].z+12*m;
Hammer[9].x=Hammer[0].x+2*m;					 Hammer[9].y=Hammer[0].y+20*m;						Hammer[9].z=Hammer[0].z-2*m;

Hammer[10].x=Hammer[0].x+2*m;					 Hammer[10].y=Hammer[0].y;	           			    Hammer[10].z=Hammer[0].z-2*m;
Hammer[11].x=Hammer[0].x-2*m; 					 Hammer[11].y=Hammer[0].y+20*m;						Hammer[11].z=Hammer[0].z-2*m;
Hammer[12].x=Hammer[0].x-2*m; 				 	 Hammer[12].y=Hammer[0].y;							Hammer[12].z=Hammer[0].z-2*m;
Hammer[13].x=Hammer[0].x+2*m;                  	 Hammer[13].y=Hammer[0].y+20*m;						Hammer[13].z=Hammer[0].z+2*m;

Hammer[14].x=Hammer[0].x+2*m; 					 Hammer[14].y=Hammer[0].y;     						Hammer[14].z=Hammer[0].z+2*m; 
Hammer[15].x=Hammer[0].x-2*m;                    Hammer[15].y=Hammer[0].y+20*m;						Hammer[15].z=Hammer[0].z+2*m;
Hammer[16].x=Hammer[0].x-2*m;                    Hammer[16].y=Hammer[0].y;							Hammer[16].z=Hammer[0].z+2*m;

	
}

void PaintHammer(Dot3d *c)
{
	int yt1, yt2, xt1, xt2, zt1, zt2;
	
	double anX=(AngleX%360/180.0)*3.14;
	double anY=(AngleY%360/180.0)*3.14;
	double anZ=(AngleZ%360/180.0)*3.14;

	for(int i=0; i<=20; i++)
	{
	
		//*******
		//x'=x;
		//y':=y*cos(L)+z*sin(L) ;
		//z':=-y*sin(L)+z*cos(L) ;	
		xt1=(c[Rebra[i][0]].x);
		yt1=(c[Rebra[i][0]].y)*cos(anX)+c[Rebra[i][0]].z*sin(anX);
		zt1=-(c[Rebra[i][0]].y)*sin(anX)+c[Rebra[i][0]].z*cos(anX);
		
		
		xt2=(c[Rebra[i][1]].x);
		yt2=(c[Rebra[i][1]].y)*cos(anX)+c[Rebra[i][1]].z*sin(anX);
		zt2=-(c[Rebra[i][1]].y)*sin(anX)+c[Rebra[i][1]].z*cos(anX);
		
		//*******
		//x'=x*cos(L)+z*sin(L);
		//y'=y;
		//z'=-x*sin(L)+z*cos(L);
		xt1=xt1*cos(anY)+zt1*sin(anY);
		yt1=yt1;
		zt1=-xt1*sin(anY)+zt1*cos(anY);
		
		xt2=xt2*cos(anY)+zt2*sin(anY);
		yt2=yt2;
		zt2=-xt2*sin(anY)+zt2*cos(anY);
		
		//******
		//x'=x*cos(L)-y*sin(L);
		//y'=-x*sin(L)+y*cos(L);
		//z'=z;		
		xt1=xt1*cos(anZ)+yt1*sin(anZ);
		yt1=-xt1*sin(anZ)+yt1*cos(anZ);
		zt1=zt1;
		
		xt2=xt2*cos(anZ)+yt2*sin(anZ);
		yt2=-xt2*sin(anZ)+yt2*cos(anZ);
		zt2=zt2;
		setcolor(10);

		
		line(xt1+Mx, yt1+My, xt2+Mx, yt2+My);
	}
		
}



//Переміщення моделі;

void OffsetHammerHorizontal(int ofs)
	{
		Mx=Mx+ofs;
	}


void OffsetHammerVertical(int ofs)
	{
		My=My+ofs;
	}
	


//Обертання моделі;
void rotationX(int a)
{	
	AngleX=AngleX+a;
	
		InitHammer(Hammer[0].x, Hammer[0].y, Hammer[0].y, Rebro);
}


void rotationY(int a)
{	
	AngleY=AngleY+a;
		InitHammer(Hammer[0].x, Hammer[0].y, Hammer[0].y, Rebro);
}

void rotationZ(int a)
{	
	AngleZ=AngleZ+a;
		InitHammer(Hammer[0].x, Hammer[0].y, Hammer[0].y, Rebro);
}

//Маштабування моделі;
void ResizePlus(int r)
{
	Rebro=Rebro+r;
	InitHammer(Hammer[0].x, Hammer[0].y, Hammer[0].y, Rebro);
}

void ResizeMinus(int r)
{
	Rebro=abs(Rebro-r);
	InitHammer(Hammer[0].x, Hammer[0].y, Hammer[0].y, Rebro);
	
}
  • Вопрос задан
  • 42 просмотра
Пригласить эксперта
Ваш ответ на вопрос

Войдите, чтобы написать ответ

Похожие вопросы